شرکت خودروسازی بی.ام.و پس از پشتسر گذاشتن تجربههای کوچک همکاری در صنایع دیگر، اینبار به طراحی و ساخت فضای داخلی، چیدمان تجهیزات کابین و اتاق خلبان هواپیماهای جت خصوصی روی آورده است.
این اولینبار نیست که شاهد ورود یک شرکت خوشنام به عرصهای تازه از صنعت و طراحی هستیم. به خصوص در مورد بی.ام.و که بجز صنعت خودروسازی پیش از این هم صنعت پوشاک، تولید دوچرخه، ساخت چمدانهای مسافرتی و حتی هدفون را تجربه کرده است!
با اینکه بی.ام.و این تجربه تازه را "پیوند دوگانه" نامیده، اما "انتقال نام تجاری" کمی ملموستر به نظر میرسد. اصطلاحی که برای نشان دادن ورود یک شرکت خوشنام به عرصههای تازه صنعتی و ارتباطات تجاری جدید به کار میرود، ارتباطاتی که باعث میشوند نامهای تجاری معتبر و قدیمی، مصرفکنندگان بیشتری را به سمت صنعت تازه و شرکتهای کمتر شناختهشده بکشاند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر